მესამე დღეს განვიხილეთ პროექტის დაგეგმვა. ყურადღება გავამახვილეთ საგნობრივ სტანდარტებზე. ტრენერის დახმარებით მოვახდინე მათი შერჩევა და ჩასმა გეგმის შაბლონში. სტანდარტებს შევუსაბამე მიზნები, რომლებიც ზუსტად ასახავდნენ სტანდარტის მოთხოვნებს.
ბოლოს განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების დასმის ტექნიკა. გამოვყავი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. მივუსადაგე ისინი ჩემს პროექტს და შევიტანე გეგმაში.
დღეს შესრულებული აქტივობები დამეხმარება სხა პროექტებზე მუშაობაში.
შევადგინე ბროშურა 1 კონკრეტულ პროექტზე მორგებული და ბროშურა 2 პროექტებით სწავლების მნიშვნელობის შესახებ.
ბოლოს განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების დასმის ტექნიკა. გამოვყავი ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. მივუსადაგე ისინი ჩემს პროექტს და შევიტანე გეგმაში.
დღეს შესრულებული აქტივობები დამეხმარება სხა პროექტებზე მუშაობაში.
შევადგინე ბროშურა 1 კონკრეტულ პროექტზე მორგებული და ბროშურა 2 პროექტებით სწავლების მნიშვნელობის შესახებ.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
|
ზოგადი კითხვა
|
როგორ გვეხმარება მედიცინა ჯანმრთელობის შენარჩუნებაში?
|
თემატური კითხვები
|
განკურნებადია თუ არა ტუბერკულიოზი?
როგორ მუშაობს
ორგანიზმის სასიცოცხლო სისტემები ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად?
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
რა იწვევს ტუბერლულიოზს?
როგორ გადაეცემა იგი?
როგორ დავიცვათ თავი
ტუბერკულიოზისაგან?
|
ძალიან აქტუალური საკითხია..მომეწონა შინაარსობრივი კითხვები, რაც ვფიქრობ დაგეხმარებათ პროექტის ძირითადი მიზნის მიღწევაში. საინტერესო იქნება თემატური კითხვის ირგვლივ გამართული დისკუსია...
ОтветитьУдалитьგისურვებთ წარმატებებს
ОтветитьУдалить